Вхід на сайт

Привіт, шановний відвідувач нашого сайту!
Введіть ваші дані. Якщо потрібно, можна відновити пароль

Ввійти на сайт Реєстрація на сайті
Красилів the best » Про Красилів » Красилівські обговорення » Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями розміщення зовнішньої реклами в місті Красилові



Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями розміщення зовнішньої реклами в місті Красилові

У зв’язку з тим, що рішенням сесії Красилівської міської ради від 07.06.2010 року № 2 затверджено нову технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м.Красилів, рішенням сорок другої сесії міської ради п’ятого скликання від 29.07.2010 № 6 затверджено нов ий Поряд о к визначення плати за право тимчасового користування місцями розміщення зовнішньої реклами в місті Красилові , відповідно до якого р озмір плати визначається, виходячи з економічної оцінки території міста. Так, територія міста Красилова умовно поділяється на дві укрупнені економіко-планувальні зони по коефіціентам яких розраховується розмір плати за місце розміщення зовнішньої реклами.

Межі цих двох зон для розміщення зовнішньої реклами, визначаються переліком і межами вулиць, а саме:

№ зони

Розміщення зон

1 зона

/центральна/

  Площа Незалежності, вулиці М.Грушевського   56 – 140 , Центральна – 33 – 45, Булаєнко,   Хотовицького, провул. Ціолковського,

2 зона

    Інші вулиці

Базовою місячною ставкою розміру плати є 40 % базової вартості одного квадратного метра землі визначеного рішенням міської ради від 07.06.2010 року № 2 “Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м.Красилів” (складає 54,36 грн./м.кв.) і встановлюється в розмірі 21,74 гривень( 54,36 х 40% = 21,74 грн.).

            Плата за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), складається з базових тарифів та коефіцієнтів диференціації плати в залежності від виду засобу зовнішньої реклами та зони розміщення засобу зовнішньої реклами (далі - коригуючі коефіцієнти) (таблиця 1, 2), на які послідовно перемножується базова плата.

 

Таблиця 1. “Перелік засобів зовнішньої реклами”

 

№пп

Вид засобу зовнішньої реклами

Одиниця виміру

1

Щит, що стоїть окремо

За 1 кв.м площі поверхні реклами

2

Щит на фасаді будинку

За 1 кв.м площі поверхні реклами

3

Щит, на тимчасовій споруді, паркані, на території будмайданчика

За 1 кв.м площі поверхні реклами

4

Конструкції на даху будинку (будівлі), споруди

За 1 кв.м площі поверхні реклами

5

Лайтпостер, що стоїть окремо

За 1 кв.м площі поверхні реклами

6

Лайтпостер, що є складовою павільйону, кіоску

За 1 кв.м площі поверхні реклами

7

Тимчасова виносна спеціальна конструкція з площею поверхні

За одиницю

8

Кронштейн на стіні будівлі

За 1 кв.м площі поверхні реклами

9

Кронштейн на стовпі, опорі освітлення

За 1 кв.м площі поверхні реклами

10

Кронштейн на кіоску

За одиницю

11

Тумба, об’ємно-просторова, що стоїть окремо

За одиницю

12

Рекламна вивіска, напис на будинку, будівлі, споруді

За 1 кв.м площі поверхні реклами

13

Електронне табло, рядок що «біжить»

За одиницю

14

Повітряна куля, яка використовується як рекламоносій

За одиницю

15

Торговельний кіоск, павільйон, який використовується, як рекламоносій

За 1 кв.м площі поверхні реклами

16

Намет, який використовуються, як рекламоносій

За одиницю

17

Транспарант – перетяжка

За 1 кв.м площі поверхні реклами

18

Рекламна конструкція, яка переміщується фізичною особою

За одиницю

19

Аудіо рекламна акція з використанням міського середовища

За одиницю

20

Рекламна акція з демонстрацією зразків продукції

За одиницю

 

 

Таблиця 2. “Коригуючі коефіцієнти для відповідних зон розміщення засобу зовнішньої реклами”.

 

Зона

Перелік вулиць, площ, тощо

Коригуючий коефіцієнт

1

Площа Незалежності, вулиці Центральна, №№ 33-45, Грушевського, №№ 56 – 140, Булаєнко, Хотовицького, провулок Ціолковського.

 

1,25

2

Інші вулиці

1

 

  Місячний розмір плати за місце розміщення зовнішньої реклами визначається формулою;

О п.м. = 21,74 грн . х З.к. х П.м. де;

О.п.м.- оплата місця розміщення зовнішньої реклами,

З.к. – зональний коефіцієнт.

П.м. - площа місця розміщення зовнішньої реклами в метрах квадратних з округленням до значення десятої частини дробів (0,1; 0,2 і т.д.) .

х - знак множення

 







Обговорити на форумі
Автор Fed Коментарів 0 Переглядів 920
Спонсорська реклама
Обговорення та розповіді жителів Красилова та його гостей : новини, факти, розповіді та особисті думки відвідувачів

Написати кометар
Ваше Ім'я:


Ваш E-Mail:



Код:
Включіть це зображення для відображення коду безпеки
оновити, якщо не видно коду


Введіть код: