Порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцями розміщення зовнішньої реклами в місті Красилові
У зв’язку з тим, що рішенням сесії Красилівської міської ради від 07.06.2010 року № 2 затверджено нову технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м.Красилів, рішенням сорок другої сесії міської ради п’ятого скликання від 29.07.2010 № 6 затверджено нов ий Поряд о к визначення плати за право тимчасового користування місцями розміщення зовнішньої реклами в місті Красилові , відповідно до якого р озмір плати визначається, виходячи з економічної оцінки території міста. Так, територія міста Красилова умовно поділяється на дві укрупнені економіко-планувальні зони по коефіціентам яких розраховується розмір плати за місце розміщення зовнішньої реклами.
Межі цих двох зон для розміщення зовнішньої реклами, визначаються переліком і межами вулиць, а саме:
№ зони |
Розміщення зон |
1 зона /центральна/ |
Площа Незалежності, вулиці М.Грушевського 56 – 140 , Центральна – 33 – 45, Булаєнко, Хотовицького, провул. Ціолковського, |
2 зона |
Інші вулиці |
Базовою місячною ставкою розміру плати є 40 % базової вартості одного квадратного метра землі визначеного рішенням міської ради від 07.06.2010 року № 2 “Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м.Красилів” (складає 54,36 грн./м.кв.) і встановлюється в розмірі 21,74 гривень( 54,36 х 40% = 21,74 грн.).
Плата за право тимчасового користування місцями (для розміщення рекламних засобів), складається з базових тарифів та коефіцієнтів диференціації плати в залежності від виду засобу зовнішньої реклами та зони розміщення засобу зовнішньої реклами (далі - коригуючі коефіцієнти) (таблиця 1, 2), на які послідовно перемножується базова плата.
Таблиця 1. “Перелік засобів зовнішньої реклами”
№пп |
Вид засобу зовнішньої реклами |
Одиниця виміру |
1 |
Щит, що стоїть окремо |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
2 |
Щит на фасаді будинку |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
3 |
Щит, на тимчасовій споруді, паркані, на території будмайданчика |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
4 |
Конструкції на даху будинку (будівлі), споруди |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
5 |
Лайтпостер, що стоїть окремо |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
6 |
Лайтпостер, що є складовою павільйону, кіоску |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
7 |
Тимчасова виносна спеціальна конструкція з площею поверхні |
За одиницю |
8 |
Кронштейн на стіні будівлі |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
9 |
Кронштейн на стовпі, опорі освітлення |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
10 |
Кронштейн на кіоску |
За одиницю |
11 |
Тумба, об’ємно-просторова, що стоїть окремо |
За одиницю |
12 |
Рекламна вивіска, напис на будинку, будівлі, споруді |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
13 |
Електронне табло, рядок що «біжить» |
За одиницю |
14 |
Повітряна куля, яка використовується як рекламоносій |
За одиницю |
15 |
Торговельний кіоск, павільйон, який використовується, як рекламоносій |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
16 |
Намет, який використовуються, як рекламоносій |
За одиницю |
17 |
Транспарант – перетяжка |
За 1 кв.м площі поверхні реклами |
18 |
Рекламна конструкція, яка переміщується фізичною особою |
За одиницю |
19 |
Аудіо рекламна акція з використанням міського середовища |
За одиницю |
20 |
Рекламна акція з демонстрацією зразків продукції |
За одиницю |
Таблиця 2. “Коригуючі коефіцієнти для відповідних зон розміщення засобу зовнішньої реклами”.
Зона |
Перелік вулиць, площ, тощо |
Коригуючий коефіцієнт |
1 |
Площа Незалежності, вулиці Центральна, №№ 33-45, Грушевського, №№ 56 – 140, Булаєнко, Хотовицького, провулок Ціолковського. |
1,25 |
2 |
Інші вулиці |
1 |
Місячний розмір плати за місце розміщення зовнішньої реклами визначається формулою;
О п.м. = 21,74 грн . х З.к. х П.м. де;
О.п.м.- оплата місця розміщення зовнішньої реклами,
З.к. – зональний коефіцієнт.
П.м. - площа місця розміщення зовнішньої реклами в метрах квадратних з округленням до значення десятої частини дробів (0,1; 0,2 і т.д.) .
х - знак множення
Обговорити на форумі